Job 35 van 189


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker inkoop


Functie

Een administratief medewerker inkoop ondersteunt het inkoopproces door nauwkeurige administratieve taken uit te voeren en te zorgen voor een efficiënte afhandeling van bestellingen

  • Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.
  • Je verzorgt de facturatie (dagelijks, wekelijks of maandelijks) van de logistieke diensten alsook de administratie van de verschillende klanten.
  • Je staat in voor de sales support mbt de brouwerijen, zoals het maken van stocklijsten, het maken van statistieken, het factureren van logistieke diensten,…
  • Je beantwoordt vragen van klanten / leveranciers en onderhoudt een goed contact hiermee (zowel schriftelijk als telefonisch). Daarnaast communiceer je ook vlot met de verschillende interne afdelingen.
  • Je bent bereid om andere administratieve taken uit te voeren.

Jouw profiel

  • Je genoot bij voorkeur een opleiding op bachelor niveau (logistiek, office management,…) of gelijkwaardig door relevante ervaring.
  • Je hebt een affiniteit met logistiek.
  • Je hebt min. een eerste werkervaring van enkele jaren achter de rug.
  • Je bent een administratieve duizendpoot die nauwkeurig werkt en daarnaast ook houdt van klanten- en leverancierscontact.
  • Je bent hands-on, weet van aanpakken, werkt pro-actief en denkt oplossingsgericht.
  • Je communiceert zelfzeker en vriendelijk.
  • Je bent een echte teamspeler die ook zelfstandig kan werken.
  • Je kan vlot overweg met de office pakketten (waaronder excel).
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van de Franse en Duitse taal. Het is hierbij vooral belangrijk dat je het durft te spreken.
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)

Aanbod

  • Je werkt voor de meest vooruitstrevende, logistieke speler in de drinks- foodmarkt die bovendien beschikt over een zeer uitgebreid distributienet.
  • Je komt terecht in een omgeving waar een prettige informele sfeer heerst en waar kwaliteit, betrokkenheid, collegialiteit en menselijkheid centrale waarden zijn.
  • Je krijgt de kans om je stempel te drukken op de verdere groei en professionalisering van de organisatie.
  • Na een geslaagde uitzendperiode kom je in aanmerking voor een contract van onbepaalde duur.
  • Loon is bespreekbaar naar kennis en ervaring.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht